Thursday 3 November 2011

"DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG"

dengan izinNYA.....


xtahu knape tbe2 mlm ni teringin nak buat blog sdiri
slalu stalk blog membe2 je
tp skarng aku dh ad blog sdiri
xyah susah2 nak bukak blog org laen dh..
hahahahaa....

untuk pembukaan blog baru ni
ad eloknye aku tulis pasal dri aku dlu
sbb aku bukan misteri..

nama: nik ahmad nazrin bin nik mustapha
tarikh lahir: 24/8/1991
asal: kota bharu

hhmmmmmm........
xyah byk2 la kan
cukup stakat tu je...
hehe

sblm aku tutup post pertama aku ni
ad baeknye aku kongsi 1 doa yg aku rase semua patut bace
sbb mereka adlah org yg kite paling sayang


(doa untuk ibu bapa)

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM....

Ya Allah,
Rendahkanlah suaraku bagi mereka Perindahlah ucapanku di depan mereka 
Lunakkanlah watakku terhadap mereka dan Lembutkan hatiku untuk mereka........ 
YA Allah, 
Berilah mereka balasan yang sebaik-baiknya, atas didikan mereka padaku dan
Pahala yang besar atas kesayangan ! yang mereka limpahkan padaku,peliharalah mereka
sebagaimana mereka memeliharaku. 
Ya Allah, 
Apa saja gangguan yang telah mereka
rasakan atau kesusahan yang mereka deritakan kerana aku, atau hilangnya sesuatu hak
mereka kerana perbuatanku,jadikanlah itu semua penyebab susutnya dosa-dosa mereka
dan bertambahnya pahala kebaikan mereka dengan perkenan-Mu ya Allah, hanya
Engkaulah yang berhak membalas kejahatan dengan kebaikan berlipat ganda. 
Ya Allah,  
Bila magfirah-Mu telah mencapai mereka sebelumku, Izinkanlah mereka memberi
syafa'at untukku. Tetapi jika sebaliknya, maka izinkanlah aku memberi syafa'at untuk
mereka,sehingga kami semua berkumpul bersama dengan santunan-Mu di tempat
kediaman yang dinaungi kemulian-Mu,ampunan-Mu serta rahmat-Mu..........
Sesungguhnya Engkaulah yang memiliki Kurnia Maha Agung, serta anugerah yang tak
berakhir dan Engkaulah yang! Maha Pengasih diantara semua pengasih.
Amin Ya Rabbul
Alamin..



sekian untuk kali ni



4 comments:

  1. ehem ehem..assalamualaikum..slamat berbloging yee.. :)

    ReplyDelete
  2. cheq kinot oi....waalaikumussalam....komen die mmbosankn la...ngntok lak rase..hahha ;p

    ReplyDelete
  3. mmg saje tulis bosan2 pon..bluek! font comment ney mcm x best je la..kasi tuka laen la.. ;p

    ReplyDelete
  4. dengki la tu..pastu ckp xbest..weekkk

    ReplyDelete