Wednesday 11 April 2012

tido ke mati???

semalam (10/4/12) abes klas je dlm kol 4 stengh aku tros blk umah....nk wt ape lg dh abes klas kn???blk laaa....
ok...sbnrnye aku mmg penat x abes2...then aku pn ambk keputusan nk tdo kejap....tp sblm tu aku on9 kejap...agak2 lam kol 6ptg aku pn mula la pejam mata...berusaha utk melelapkn mata...harap2 aku tertido sbb slalu mmg sush nk tdo ni...dlm beberapa minit aku pn tertido...

dalm tido tu,aku ttbe2 terjage...alamak,,,bru kejap aku tdo...tp knape dh kol 10???aishhh...aku pn ngan berat hati on lappy sbb ad budak nk tiru proposal aku...x bg kesian pulak...dh sent bagai,aku bru terseda,ari ni cuti....waaaaaaa....mcm syokkkk....aku pn tros smbong baring..tbe2 tertido lg....huahuahua ;D

pg td kol 9 pg lebih aku tersedar...perghhhh....lebih 12 jam aku tdo...sonoknyeee......huhu....tp kali ni aku pelik cket....aku tros bngon then bukak lappy wat esimen...mcm xcaye....smpai skng aku masih buat esimen ni....hebatnyeeeeeee

;D assalam

No comments:

Post a Comment